22 Temmuz 2013 Pazartesi

PANDACIK



Pandamız huzurlarınızda. Pandayı geçen hafta ördüm bitirdim ama nasıl bitirdim şiddetli soğuk algınlığı oldum nasıl oldu bilmiyorum ama yaz gününde hastalandım. Doktor rapor verdi halim hiç yok canım oğluşum Uğur'cum panda ördüğümü ve kendisine ördüğümü bildiğinden dolayı anne hadi pandamı ör deyip ipimi ve tığımı yatağıma getirdi durdu anne elinimi örüyorsun kaç tane kolu oldu bittimi şimdi ayaklarınımı öreceksin gövdesini ördünmü diye yoğun baskıları sonucu pandayı ördüm ve bitirdim. Örgü dünyam Havva hanıma teşekkürler.......

5 yorum:

  1. Çok beğendim Nilgün ellerine sağlık. Çok geçmiş olsun ayrıca.

    YanıtlaSil
  2. Çocukların oyuncak örülürken ki heyecanlarına bayılıyorum. Göz detayını çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. nilgün bu çok şirin olmuş bende istiyorum aynısından

    YanıtlaSil
  4. güzel yorumlarınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler