15 Ekim 2014 Çarşamba

FIRFIRLI BEBEK YELEĞİ





Bugünlerde neler mi yapıyorum?

Örüyorum örüyorum örüyorum.....

Sevgili Çiçek'in açıklamasıyla ördüğüm yelekler...

Sayısını ben bile unuttum.

Dolu dolu da günler geçiyor. 

Sabah kalkıyorum ilk iş çocukların beslenmesini hazırla ( üç çocuk)

Beslenme çantalarını koyuyorum masanın üstüne sırayla hazırlıyorum. Sırada kahvaltı hazırlama var.

Sıra geldi çocukları uyandırmakta biraz zorlanıyoruz sabah uykusu ne de olsa :) çocuklar kahvaltı 

yaparken ben okul kıyafetlerini hazırlıyorum üç ayrı çocuk ve kıyafet onlar giyinirken ben de 

kendimi hazırlıyorum sonra bir cümbüş evden çıkıyoruz :) çocukları okula bırakıp işe geliyoruz. Aynı

 tempo akşamda devam ediyor eşim çocukların çantasını ben beslenmelerini ve kıyafetlerini 

omuzlayıp doğru evin yolunu tutuyoruz. Akşam yemeği hazırlama yeme çocukların ödevleri ve 

kontroleri derken saat 9 uyku saatimiz geliyor çocukları öpüp koklayıp yatırdıktan sonra eşimle 

ayaklarımızı uzatıp kahvemizi yudumlarken ben de örgümü örüyorum. 

3 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler