30 Aralık 2014 Salı

TIĞ ŞAL



Uzun bir aradan sonra merhabalar :)

en son post tu 4 Aralık ta yazmışım .....

ne kadar çok ara vermişim bu süre zarfında boş durmadım tabiki

bol bol örgü ve bol bol temizlik yaptım.

Temizlik mi? ne alakası var diye düşünenler olabilir.

Üzücü bir olay yaşadım evimize hırsız girdi dokunmadığı karıştırmadığı 

dağıtmadığı bir yer kalmamış bir de üzerine olay inceleme ekibinin çalışması 

meşhur parmak izi arama tozları da eklenince .......

Allah bir daha yaşatmasın zor çok zor ...

Mavi şalımızı Alize Angora Gold la ördüm 2.5 yumak kullandım

tığ numaram 2.5 ..

sırada pembesi grisi somon rengi şampanya veeeee bir sürü bir sürü renkleri var



2 yorum:

  1. geçmiş olsun dileklerimle.şalınız muhteşem umarım açıklamasınıda bizimle paylaşırsınız

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Şal çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler