23 Şubat 2015 Pazartesi

ŞALLAR




GÜNAYDINLAR

Bu günlerde bol bol tığ şalı örüyorum. Geçen sene çin beresi ve cafe-au-lait-tam bere o kadar çok örmüştüm ki :) bu sene de fırfırlı bebek yeleği ve tığ işi şal en çok ördüğüm modeller oldu.
Evet aynı modelden örmek beni bazen sıkar ama bu modeli örmekten hiç sıkılmadım inanın sayısını unuttum ve daha öreceklerim de var ilginiz için teşekkürler.

Bu yazımda tam altı tane tığ şalımı sizinle paylaşıyorum hepsi sahiplerine ulaştı ve çok güzel yorumlar aldım ben güzel yorumlar aldıkça daha çok sevgiyle örüyorum teşekkür ederim.

Şallarım için kullandığım iplik Alize Angora Gold
2.5 yumaktan çıkıyor bir şal
renk numarası veremiyorum şu anda:) bu şal için kullanmadığım pek renk kalmadı.
Tığ numaram 2,5 

sizlerde sipariş vermek ve bilgi almak isterseniz facebook Butiknünü sayfasından ya da mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Şallarımın toplu resimleri geliyor :)....





6 yorum:

  1. şallar çok güzel gerçekten ellerine sağlık renkler de model de çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş çok beğendim modeli çok güzelmiş bol siparişler dilerim ellerinize sağlık....:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ellerinize saglik cok guzel hepside. Rica etsem boyu kac cm yada kac dilim soylermisiniz

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim yorumlarınız için

    kaç dilim olduğunu inanın unuttum ama boyutu 180 cm di

    YanıtlaSil
  5. merhaba bunun nasıl yapıldığını anlatabilir misiniz...sakıncası yoksa tabi....

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler